Door naar Uelzen - Reisverslag uit Uelzen, Duitsland van elskeencor - WaarBenJij.nu Door naar Uelzen - Reisverslag uit Uelzen, Duitsland van elskeencor - WaarBenJij.nu

Door naar Uelzen

03 Augustus 2014 | Duitsland, Uelzen

Gister vergeten te vermelden dat we een mooie fietstocht langs de Weser hebben gemaakt. Prachtig uitzicht. Helaas op een paar kilometer van de camping kreeg Cor een lekke band.
Vanmorgen (zondag) op ons gemak opgestaan en ingepakt. Rond half 11 vertrokken we. Eerst over de autobahn richting Soltau en daarna via de Bundesstrassen door het gebied Lunerburgenheide naar Uelzen. Prachtige tocht door bossen en heidevelden. Dat je op deze wegen 100 Km per uur mag is wel even wennen. Bij ons zijn dat 80 of zelfs 60 km wegen. We staan op camping Uhlenkoper in Uelzen. Morgen kijken of we de fiets gemaakt krijgen en naar het station in Uelzen. Is namelijk gemaakt in de bouwstijl van Hundertwasser. Kijk maar eens op internet.

• 06 Augustus 2014 - 15:03

Els En Fred:

Hallo vakantiegangers,

Wat leuk om te lezen....jullie berichten komen alleen in onze "spam"-map terecht. Gek he!
    We hebben nog ge-smst maar is waarschijnlijk niet goed doorgekomen: Bij Fred is 1 poliep weggehaald en krijgt daar de 15e de uitslag van. Spannend!
    Geniet nog lekker van jullie heerlijke reis en we blijven jullie volgen!
    Liefs van Els en Fred