vervolg - Reisverslag uit Putbus, Duitsland van elskeencor - WaarBenJij.nu vervolg - Reisverslag uit Putbus, Duitsland van elskeencor - WaarBenJij.nu

vervolg

11 Augustus 2014 | Duitsland, Putbus

En toen was er weer k.. internet. Er afgegooid.

In de dorpen kwamen we dus vaak flats tegen, waarin volgens ons vroeger (DDR tijd) de arbeiders werden gehuisvest.
Voor ons een vreemd gezicht: grote flats in een heel klein dorpje

Toch wel een prachtig eiland dat Usedom.

Daarna verder naar Rugen. Eerst 2 nachten aan de haven van Putbus/Lauterbach gestaan. Weer veel gefietst over dezelfde slechte paden, maar wel prachtig qua natuur.
Weer een totaal andere bouwstijl dan op Usedom. Minder pompeus maar wel met houten balkonnetjes en uitbouw met houtsnijwerk.
Maar ook allemaal "staatanerkanntlich kurort" Dus je verblijf zou kunnen worden vergoed door het ziekenfonds.

Gister 10-8 rondrit gemaakt over het eiland Rugen en een lange wandeling gemaakt naar de verste vuurtoren Kap Arkona.
Weer terug naar Putbus/Lauterbach waar we op een net geopende Wohnmobilstellplatz staan met een 6 sterren toiletgebouw!!!!!!

Een 2e nacht bijgeboekt en vandaag een rustdag!!! Teveel gedaan de afgelopen week. We moeten nog leren om rustiger aan te doen. Tijd zat!!!!

Nu gaan we proberen foto's toe te voegen

• 11 Augustus 2014 - 15:36

Loes:

Jongens, wat een mooie reis! En goed weer hè? Dat rustiger aan doen heb ik geloof ik al eens gehoord, ben benieuwd wanneer er wat van komt. Maar ... waar een will is, is een weg.
    Heel veel plezier nog en bedankt voor de verslagen. Liefs van Loes (en Peter)